Pages

Monday, January 24, 2011

entri yang terkejutttt!!!!!!

skang tepat kul 12 malam....
aku tak tido lagi 
padahal>>>
esok keje pagi kul 8...
aku baru balik kerja shift petang la katerkan...
balik malam la jawabnyer.....
ingat balik jer nak tros 'cium bantal' (tido la tu)
tapi aku terpanggil nak menulis entri untuk arie nie...
nak tau kenapa..
????
sebab perubahan yang teramat ketara telah berlaku terhadap bilikku
kahkahkah....
 lawak sebenarnya bila nak diingatkan....


okok
camnie crita dia..
semenjak aku kerja 
aku sukar nak meluangkan masa untuk mengemas bilik (ayat cam poyo)
dengan kesibukan bekerja tersebut telah mengekang aku untuk memberi ruang waktu
untok aku mengemaskan bilik..
so...paham2 je lah yek..
perkataan yang suka untuk tuan beso katerkan atau umpamakan
ialah>>>
bilik cam sarang tikos....

tak pon dia akan ibaratkan seperti tongkang pecah...
hahahah....
aku sedar tuh semua...tu sebab la aku terkejot..
bila masok bilik semuanya telah berubah
dari posisi meja belajar aku yang ntah aper-aper
sampailah ke alas cadar katilku yang dah berkurun tak tukar (hiperbola terlampau lagik)
paling aku tak boleh tak ingat (aper aku merepek nih???)
maksudnya tak boleh lupa la tu...
ialah>>>
jam yang dah berabad tak bernyawa dalam bilikku tetiba membuat magik 
apabila menunjukkan waktu yang tepat>>>>
kalau tak jam tu tak kira pagi ke siang ke tengahari ke malam ke....
asik tunjuk pukul lapan setengah jer...
pernah aku kena tipu ngan jam tu....sadis giler wa cakap sama lu beb...
hari tu hari ketiga aku nak pi periksa spm
tetiba jam tu wat giler dia pi tunjuk pukul 8.30...
giler kau tak trkejut......
mau mencicit aku lari pi bilik air nak mandi...
tetiba tengok jam bilik air baru pukul 5.00 pagi...
aduyai sakit atie doh...
sadis giler kan jam tu.....
cian kat aku......
tros pi study subjek ari tu.....
dah takleh nak tido balik
ni semua gara-gara jam tersebot...


P/S: credit kat tuan beso sebab tulong kemaskan bilik aku yang cam sarang tikus  dan memasukkan bateri kat jam bilik aku nie... 
(walaupon aku tau esok mesti kena bebel ngan mem beso sebab bilik tak reti kemas...ehh bukan tak reti kemas la tak sempat nak kemas jerk {ayat nak cover})... POYO la lu eqin!!!