Pages

Friday, October 5, 2012

Habis Matrik - Sketsa 1

selepas berzaman berkurun dan berabad aku tak update blog nie
aku membuat keputusan untuk kembali bergiat aktif dalam xtvt berblog nie.
aper jadik selepas aku tamat pengajian kat matrik
langsung aku tak update kan...


ok sekarang kiter citer aper jadik lepas aku kuar matrik mase bulann 4 dulu tu..
lepas kuar matrik,family aku buat birthday party untuk aku,
seronok sangat x sangka walaopon aku dah umo 19 tahun tapi mama sudi nak wat bedey untuk aku...siyes tak sangke..

hadiah hmm tak de lah byk sgt sebab dah besar kan,
tapi aper yang bile dapat salam keghok..hahah tau tak aper itu salam 'keghok'???
ala salam yang ader isi tu..hahah isi duit lah takkan isi durian plak kan


ok itu gamba kek aku...kek sponsor je kot...along siti yang sponsor

ha sebelom majlis hari lahir aku tu..aku kena pergi interview untuk masuk umt kos sains nautika dengan pengangkutan maritim so segala persiapan aku untuk majlis hari tu aku tak tolong pon...weh buat malu je ek.. bile balik jer ape2 yang aku nak tolong makteh tak kasi..dia kater bedey girl takpayah buat kerja..eiiiuwww bedey girl lah sangat kan...
birthday girl mok..mok..hahaha

ader gak membe2 aku yang datang tapi 3 orang jer..huhuhu ye lah yang laen bizi memanjang baru balik matrik kan mestilah ader hal laen nak buat ngn family masing2..
aku jer syok2 buat bedey party..


itu annas and yang tunduk tu nissa my bestfriend




yang sorang lagik lelaki ni faiz namer die.


sonok dapat jumpe diorang. masing-masing gle kan running man byk yang ktorang borak malam tu berkisar pasal runningman...hahah ktorang ni walaopon da umo 19 tapi bila da jumpe masing-masing macam umo 15 taon lagik tapi seronok ngn dyorang jiwa yg kacau pon bole enjoy-enjoy gak ble masing-masing da buat perangai kartun




No comments:

Post a Comment