Pages

Friday, October 7, 2011

:::BiOLogY LeCtuRe:::

tadi kami2 semua belaja bio topik growth.....
topik yang agak membosankan tapi disebabkan kena belaja sebab PSPM dah nak dekat so terpakselah merelakan otak dan hati untuk menerima apa yang lecturer  nak ajar walaopun hakikatnya sangat2 mengantuk  
dan membosankan...

mempunyai mata yang sangat degil menambahkan lagi tekanan yang sedia ada...otak dan hati dah sedia direlakan untuk terima apa yang akan masuk sat lagi....tapi encik mata masih lagi berdegil untuk terlelap menyebabakan effect kepada si kepala yang akan tersengguk-sengguk. ingat lagi, dulu mase form 5 aku antara dak yang paling jarang melelapkan mata bila cikgu mengaja kat depan..tapi kalau aku dah ngantok kompom ko wat camner pon akan terlentok jugak kepala aku ni kat atas meja.aku memang tak ley tahan bab ngantok2 nie...

tapi laen plak cerita tyme kat matrik nie...
asal masuk kuliah jerk mulut otomatik nak menguap...mata pulak mula pedih kat situ la gatal kat sana la menambahkan lagi keghairahan nak tido...kepala pulak terasa cam berat sangat macam la ade jin kat atas kepala, ntah-nath memang ader kot. hmm lantak lah ko ekin kalau ader pon. tu la, tido tanak basuh kaki kan makhluk tu dah kacau.*nampak sangat kebengapan melanda aku, ye ar takkan nak tido kat kuliah pon kena basuh kaki memang tak betoi*hmmm.....  mula la terasa nak melentokkan kepala dengan manjanye kat atas meja tuh. lagi-lagi biler tyme lecture chemist macam orang ngantuk dikereta sorongkan je....eh tak tak orang ngantok disorongkan bantal lah ...

aku tau benda yang aku buat ni sangat-sangat tak bagus...dah la tak bagus pastu tak berkat pulak ilmu yang lecturer nak kasi tu..tu la pasal markah tuk chemist cam laha jerk>>>>.

uhuk..uhuk....(terbatok jap)hmm..... tapi takpe kan cikgu sebelom keluar kuliah saye dah salam cikgu kan..
tu kira mintak maap mintak ampun mintak restu lah yek...hikhikhik.....cam lawak sangat jer...POYO...

k la takat tu je kot aku nak bebel arini.
jap gi nak pi naek unit math nak wat extra question ngan miss ju
harap2 soklan math arini tak sentap cam soklan semalam..<.<<>>>

No comments:

Post a Comment