Pages

Thursday, October 6, 2011

entri yang terSENTAP......

AKU MAKNUSIA BIASE bukan  raksasa

Punya hati punya perasan perasaan.............................


yup,,, aku memang sorang yang gila gila...
tapi gegila aku *bahasa apakah ini*..
aku tetap insan biasa...

chop..chop..chop..
minatang ape jiwang-jiwang bahse aku nie...
ok back to the origin....
(bak kater omputih)
xnak ar guna bahasa bunga-bunga nie tak rock lah kan...
cume nak story kat uols kat lua sana tuh..
aku tgh sentap----sentap---sentapppp nie...
bak kater nissa....

sentap ngan orang tu ...sentap ngan orang nieee...dan sentap ngan mereka2 tue....
nak kater aku nie sensitip memang pon
tu tak dapat dinafikan lah kan...
tapi lately nie...macam2 benda yang wat aku tersentap...
sentap ngan sentap dah bergabung...
alamatnya tersentak lah aku jap...
ok itu sedikit merepek...dan kerepek....

tambah plak ngan kehidupan kat matrik nie yang
agak menyentapkan jiwa ngan raga aku 
so aku sangat tersentap...
skang nie....

huk aloh nie memang betol n3 tersentap nie.....

sentap kali ngan sentap
equal to 
sentap kuasa dua....

otak dah sedikit mereng dan tersentap bila 2 soklan math mengambil 
tempoh selama hampir dua jam....
sentap tak????

No comments:

Post a Comment