Pages

Saturday, December 11, 2010

ANGAN2 di atas angin...

entri aku kali nih nak citer pasai tebiat tabiat aku sebelom nak tido...aku ni nak kater ade pnyakit imsomnia tak jugak sebab kekadang tido tu mlebihi tido baby yg baru lahir... tapi kekadang tuh jugak penyakit xley nak tido tetiba menjelma tanpa aku bagi kad undangan..mule la mate tu melilau2 mencari idea nak brangan pe ari tersebut...ade satu ari tu kan aku berangan pi belayar n jadi lanun ngn kapten JACK SPARROW....
hidup lanon!!!

wah best giler ari tu..kitorang pi blayar sampai kat ujung dunie...  sampai jer kat ujung dunias tetiba kapten jack sparrow dengan tak semena-menanye  soh aku turun dari kapal black pearl nye... tetinggal la aku sesorang kat c2....aku takot sangat...tak taw nak wat aper lagi...camne aku nak idop nih xder saper nak slamatkan aku ker???(aku bertanye dalam ati) and then, tetiba... aku terdengar ngauman yang cukup kuat untuk membuatkan aku terpottt...sbenarnye memang nak terkintot pon waktu tuh...hahah...


NGGAAUUMMM

rerupenyer ngauman tuh di lakukan oleh seekor singa yang bernama ASLAN..... huhu cantik giler bulu kat tengkok  si aslan tuh..... sang singa bernama aslan tu pon mengajak aku ntok tggal beberape ari kat kerajaan yang diperintahnya iaitu NARNIA....aku pon tanpa berfikir panjang2 tros bersetuju ngan usul yang diberikan oleh sang singa bernama aslan itu... seampai je kat tmpat yang dimaksudkan  tetetiba ade seorang ahli sihir name dia DRACO MALFOY terbang n culik aku  daripada aslan...


huhu hensem gak mamat nih terpikat hati ambo

ahli sihir yang namenye malfoy tu bawak aku kat sebuah sekolah yang tak dikenali...tapi mengikut signboard kat depan skola tu tertulis perkataan hogwarts...jadi tau la aku bahawa sekolah yg tak dikenali tu namanyer hogwarts....tetiba si ahli sihir bernama malfoy tu menjerit kat sorang abang yang aku pon tak tau naper n aper motif si malfoy tu jerit kat abang yang ade parut kat dahi tu....tersangat heran lah aku di buwatnyer.... si malfoy tu kater kat abang berparut di dahi tu camni:


si malfoy: hoi HARRY POTTER klau ko nak adik ko ni slamat baek berenti jadik ahli sihir tehebat kat dunia ni.... kalau tak nahas adik ko ni....baek ko dgr cakap aku kalau x ko akan mnyesal wat seumo idup...
abang parut kat dahi: jahanam ko malfoy lepaskan adik aku tuh sebelum aku wat sihir petir sambar bontut kau..(sambil mengacukan tongkat saktinya. lagaknya tak ubah seperti seorang FBI)
si malfoy: ahhh ko ingat aku tak tau yang ko sayang giler kat adik kau ni.....dengar cakap aku n baru la ak lepaskan adik KESAYANGAN ko nih....
abang parut kat dahi: ooo ko melawan yer... nah rasekan ni sihir panahan petir daripada aku...


ambik ko PANAHAN PETIR...

sihir petir tu menyambar bontut si malfoy n aku pon terjatuh dari pegangan si malfoy tuh...
"tidakkkkkk...." aku  menjerit kuat... n tetiba aku denga orang bercakap "woi2 bangun la pepagi buta dah terjerit2 cam orang kena sampok......BANGUN"
hihihi rupanyer aku mimpi lah bukan aku berangan....trok kan sampai realiti ngn fantasi pon aku dah x ley bezakan.....har...har...har....rerupanyer semalam tuh pukul 10.30 aku dah tetido mane der pnyakit insomnia tu dtang.................hahahahaha.....


p/s: kire adventure gak lah kan mimpi aku tu....yang paling best part yang dapat jadik adik Harry potter tuh syiok giler......betol2 dah demam ngan citer fantasi....wahahaha...penah satu ari tu aku betol2 x tido satu malam ini sumer gara2 nescafe yng aku minum ptang tuhh...dah la esoknyer nak exam...huhuhu..

No comments:

Post a Comment