Pages

Monday, December 13, 2010

sok ExaM lagiy....HuhHuhu...

sok aku exam lagi la....
rse cam lame sgt nak menempoh hari2 terakhir sbg seorang yg bergelar budak skolah...
rse cam x sabo sgt nak menempoh dunia luar sekolah nanti...

TAPI.....

aku slalu dgr citer x kira lah dari cikgu,pakcik makcik, atau org2 tua yang laen...
diorang kater zaman mude2 especially time skolah lah yang paling 
best skali...diorang kater lagi, mse zaman skolah x yah nak pikir pasal hal keje,n tanggungjawab
laen, juz blaja,blaja n blaja jer....


duit pon xyah pikir,tiap2 ari mak ngan ayah akan kasi
so isu xder duit,pokai,poket kering pon x wujud....
kalau nak shopping pon mintak kat mak ngan ayah jer
klau mak ngan ayah x kasik mule la merengek la, buat muka, tarik muka,
mlalak tak tentu pasal sampai dapat aper yg kiter nak...
hahaha.trok kan prangai cam2,wah3 aku
ngutuk cam xpernah wat plak benda tuh...
kuikuikui...


ala xyah nak tipu reader2 pon penah wat cam aku wat kan
ntah2 skang pon ader yg wat lagi kan3,
ha dah terasa la tuh.... 


btol ker zaman2 lepas skola lebih,sukar n  mncabar..???
ntah la, persolan tuh x dapat la aku nak jawab coz aku pon tak tempoh alam 2 lagi...
~alam 2(tu) yek bukan 2 alam~
mrah plak dr rozmey nnti....
hahahah...


 aku akan masuk alam selepas skola x lamer lagi
so wish gud luck kat aku yerk....


p/s : sok exam bahasa arab a.k.a. subjek maut wat aku... doakan aku  wat yang terbaek yek sumer>>>bye kte brtmu lagi di entri yg akan datang....babai..